S1, E11: Sun Hee and Keum Hee meet their travel mate at hanok in Jeonju. With the actress Moon So Ri, their travel mate of this week, they enjoy watching traditional places well preserved in Jeonju. They have fun visiting old-fashioned places and eating special food they can have only in Jeonju. Their trip makes Sun Hee and So Ri, who have never seen each other before, talk like old friends!