S1, E5: Poby invites his friends and have a barbecue party! Since then, Pororo falls in love with the barbecue, and he eats only meat but vegetables! A week later, Pororo get really chubby, even he can't wake up by his own! However, Pororo still doesn't want to eat vegetables.