S1, E101: Choi Go Bong is a genius scientist who came up with a cyborg, 'Borg Mom'. Borg Mom is perfectly programmed as Go Bong's wife and mother of Choi Yool, Go Bong's son. Meanwhile, at Buckingham Preschool of Cheongdam-dong, additional admissions are being made. Will Choi Yool be admitted to prestigious Buckingham Preschool?