S1, E4: Nassir, Nourdin’s father, works in the garbage dump. They don’t get along very well, and Nassir wants his son to work with him. Nourdin, however, isn’t too excited about the idea. Quite the contrary: he thinks the job is disgusting. If he doesn’t want to end up like his father, Nourdin should start studying, stop thinking so much about his muscles and start thinking about his brain, something that is almost impossible for him. In the back of his head there is something that is causing a lot of noise and is preventing him from thinking clearly. Something that he experienced in a camp when he was just a child.