S1, E1: Tang Xin, a popular online novelist with millions of fans, secretly loves her boss, Tang Yu, a renowned producer at Shiguang Film Industry. After four years of unspoken feelings, Tang Yu asks her to help pursue his best friend Ming Zhu. But when Ming Zhu shows interest in someone else, Tang Yu is heartbroken. Tang Xin tries to comfort him with cake, but he dismisses her.