S1, E1: The Holy Britannian Empire which once used to rule over one-third of the world is now reformed as the Britannia Republic. While the world was taking a step towards peace, forces take over the Hokkaido Block of Japan and found the Neo-Britannian Empire. The Japanese are once again oppressed as Elevens. As the Black Knights and local resistance organizations fight to free Hokkaido, the Nameless Mercenaries, brothers Ash and Rozé defeat nobles and Neo-Britannian high-ranking officials to save the Japanese people.