S1, E1: Immortals and humans dwell in a land on the verge of collapse due to the disappearence of The Four Perils. Kashi Ichiyo travels with servant god Tenko on a search to free his foster father, Hakugo, who was sealed in their place. While his dancing is perfect, his singing is notoriously terrible. Then, Ichiyo finds out Gyuki, a servant god his friend raised, is being mistreated by his master Bui...