S1, E1: The five charming men meet each other for the first time, and later, get to meet their four very engaging female members of the club. Their first impressions get off to an awkward, nail-biting start, but each gets their chance to introduce themselves. Two weeks later, they meet up in two separate groups and head to their first destination, a beautiful condo in Daesung-ri! Watch to see which couples form, and who seems to be the odd man out!