S1, E1: In the village of Kaboy, a mysterious plague spreads, while the villagers lose their lives one after another. The brave Teruhiko left six months before looking for a medicinal herb to cure the disease, but he hasn't come back yet. Chosen as the new hero, Yoshihiko sets out with a legendary sword.