S1, E1: Xiong Xi Ruo is a young female painter who infiltrates the family home of the powerful Li family to paint a copy of a precious item. On the verge of arrest, Li Hong Bin and Xiong Xi Ruo hatch a lie. they pretend that she is pregnant with his child. A marriage with Xiong Xi Ruo will help him escape an arranged marriage with the daughter of the Song family, a union he is particularly keen to avoid.