S1, E1: Kang Soo is a loan shark, who just can't catch a break. After another hard day of nothing but disappointment, Kang Soo finds a poster asking if he wants to become happy. Sick of the life he's been living, he wants a new change. In hopes of experiencing happiness for the first and possibly last time in his life, he goes to the research center on the poster.