S3, E11: Buddha (Jiro Sato) visits Yoshihiko (Takayuki Yamada) and co. when they finally reach the Demon Lord's stronghold. He prophesies that, though the seven orb owners possess the power to weaken the demon lord, Yoshihiko must deal the final blow. To accomplish this, they must find three treasures from the Demon Lord's temple: the Sorcerer's Stone, the Sword of Flame, and the Finishing Blow Sword. Yoshihiko and co. must now face the formidable foes guarding the sacred treasures!