S1, E12: The celebrity experts of cleaning share their tips on maintaining a clean and well-arranged house. Shin Aera, a minimalist, Park Na-rae, a maximalist, and Yoon Gyunsang, a novice cleaner, form a team to clean the homes of celebrities.