S1, E145: The hottest celebrities of these days, Baek Ji-young and Hong Hyun-hee join the hosts for today's dinner. Baek Ji-young holds a mini-concert with her masterpieces and Hong Hyun-hee reveals the secret between her husband and her friend, Park Na-rae.