S1, E2: Nan Xing is an online novel writer whose main character is based on her idol, Lu Zi Chen. The main antagonist is Xiao Wu Di, a cunning and manipulative martial artist. One day, Nan Xing makes a wish for an "unforgettable love" in a Fairy pool. To her surprise, Xiao Wu Di, the villain of her story, suddenly appears before her!