S1, E3: A story that follows a Ju Mu Er, a blind musician on a mission to find justice for her teacher's death. Her journey brings her face to face with the wealthy Long Yue, and they pretend to be husband and wife while in pursuit of the case. Their fake relationship soon turns real when they start to fall in love.