S1, E3: A quirky jianghu heroine meets a lonesome lord who has no emotions and no senses. Through a mixup, a "sweet" destiny begins when he finds the woman with the ability to make him feel. After getting lost again due to her poor sense of direction while on a run from the people after her, Lin Chi mistakenly gets on the carriage owned by Mo Qing Chen.