S1, E3: After solving the murder case, Lu Xiao Bai discovers that the butterfly on Jiang Shou Chen's clothes has disappeared, convincing him thinks that someone is trying to murder Jiang Shou Chen; Lu Xiao Bai and Shen Jun Ye encounter the criminal.