S1, E4: As China becomes a major commercial economy, the silk, embroidering, and weaving trade is booming - and a few influential families have risen to the top. The industry's powerhouse is the Gusu District in Suzhou, Jiangsu Province. And arguably the greatest weaving dynasty of them all is the Ren family, which carefully guards the secrets of its weaving prowess.