S3, E4: Yoshihiko (Takayuki Yamada) now follows Buddha's (Jiro Sato) prophecy to Saragona Village and start asking around about the orb. They learn that an orb fell out of the sky on the day the princess was born. Princess Floria has been sleeping for over a year from sickness, and the only way to cure her is to administer to her the tear of the demon living in the mountain to the north of the village. King Rudoran announces that he who retrieves the demon's tear will be betrothed to his daughter. Yoshihiko, enchanted by the princess's beauty, rushes to defeat the demon.