S1, E4: Seo Eun Young tells Jung Woo what happened after he mysteriously walked out on her five years ago. His mother, meanwhile, refuses to stay out of the Dream In luxury department store, and her love of couture clothes and furs becomes apparent. Finally, Seo tells Jung Woo the tragic story of their unborn child's death.