S1, E5: Upon hearing Yoon-hee's passing, Dong-jin is against Min-jae marrying Yoo-jin; however, he marries her anyway. Meanwhile, Min-jae and Tae-joo agree to help each other with reconstruction business by making Jo, Pil-doo a union president election candidate.