S1, E5: Song Mi Duo’s notebook was taken by Xi Song, and Liang Ge, Xi Song’s agent, thought Mi Duo was a fan who’d been making a scene to grab his attention. At home, Mi Duo, along with her mother and Xiao Mi, attempted to bake, but her culinary efforts were disastrous compared to Xiao Mi’s impressive skills.