S1, E3: Yi Soo saves Eun Bin from nearly falling from the roof by extending his hand. The students witness Eun Bin in Yi Soo's arms and their opinion of Yi Soo immediately changes into a positive one. But Ba Tang still views Yi Soo with doubt. Eun Bin warms up to Yi Soo after he saves her life, but Yi Soo doesn't notice. Yi Soo's uncle Na Joon tries to dig into who inherited Balhae High School, but fails to identify the new chairman shrouded in mystery.