S1, E2: After a long time in prison, Ahjin's estranged father, Baek Seongyu, suddenly returns. Ahjin gets into her dream school of law, but a brutal attack by her father causes her to miss the registration deadline. Just as her future seems bleak, Seo Miri, the CEO of Longstar Entertainment, notices Ahjin and makes a casting offer.