S1, E1: A fire breaks out in the Dongfang apartment. Disregarding his own safety, Zhang Zhi Yuan risks his life saving a civilian. Lin Yi Yang gets a visit from politician Councilor Wang. Qiu Han Cheng is caught between family and duty as his wife goes into premature labor. Xu Zi Ling misses calls from her mother when she finds out the rescue mission is at her own home.