S1, E6: Max invents a ray gun that shrinks dinosaurs, and successfully shrinks and catches the brachiosaurus Dochy. However, Max's plan is foiled when the shrink ray wears off sooner than expected, and both Max and Dochy are stuck in a tunnel. The tunnel collapses from the shock. Can the brave Rex Team save Dochy?