S1, E1: Miko Kuroba, a mystery writer, meets Toru Morino, a detective from the Tokyo Metropolitan Police Department's Investigation Division 1, at a sauna facility; the corpse of Wataru Takeuchi, a member of an anti-social organization, is discovered.