S1, E4: When Yi Soo tries to get involved in a fight against Dae Hee's gang, Ba Tang chases away the bullies with her swift kicks acquired during her days as a Taekwondo prodigy. Yi Soo is amazed by how Ba Tang possesses such skills in addition to excelling academically. Ba Tang becomes convinced that Yi Soo must have transferred to Balhae High School after getting bullied at his previous school. However, she gets a strange feeling when she sees how Eun Bin addresses Yi Soo.