S1, E4: The team is in the crystal-clear waters of Bimini in the Bahamas to witness the incredible journey of the great hammerhead shark. As the team follows their return migration to these warm waters in winter, they discover the secrets of how they navigate the vast ocean and how they use their incredible senses to exploit riches hidden in the shallows.