The Return of the Condor Heroes 神雕侠侣2006
S1, E6: Yang Guo and Xiao Longnv escaped to the Zhongnan Moutain and began to learn Jiu Yin Sutra. But the Quan Zhen sect's member Zhen Zhibing found them and raped Xiao Longnv. However, Xiao Longnv thought it was Yang Guo and wished that he could marry her...