A Dangerous Earthquake
S1, E4: Finally, it's Para's birthday, the day he's been waiting for! Para's dad has been late for his birthday party every year, but this year he promises to be on time. However, Para's dad takes the mountain road to get Para's favorite snack, sweetie fruit. Little does he know, there's an earthquake alert in the area.