S1, E1: Jeon Woo Chi is a fantasy period drama based on the ancient novel, “Jeon Woo Chi Jeon”’ Due to his friend’s betrayal, he loses Hong Gil Dong, who was like a father figure to him, and Hong Mu Yeon, the woman he loves. He tries to get his revenge.