A Thousand Days' Promise Episode 2
S1, E2: After meeting Ji-hyung, Jae-min becomes worried about Seo-yeon and tries to console her. Meanwhile, Hyang-gi sneaks into Ji-hyung's room. In his sleep, Ji-hyung accepts Hyang-gi's presence unknowingly.