Noble Aspirations Episode 2
S1, E2: Zhang Xiao Fan and Lin Jing Yu were the only survivors of the Grass Village massacre . Taken in by the Qing Yun Sect, the boys were trained in the ways of the Immortal Sword. Xiao Fan falls in love with Bi Yao. But when the Ghost King tries to grow his power by overthrowing the Qing Yun Sect, Xiao Fan must choose between protecting his people and hurting the woman he loves.