Grudge: The Revolt of Gumiho Episode 3
S1, E3: Yoon Doo Soo does not tell anyone the reasons for his plan to adopt Yeon. Goo San Daek wants to use fox marble to heal Cho Ok but she is concerned about its influence on the child.