S1, E4: Hang Tight to Eat! To secure their high-calorie feast, six Baebullians must endure a wild ride on the Disco Pang Pang. With the fate of the galaxy at stake, a desperate battle begins between the Baebullians, determined to hold on, and the humans, trying to send them tumbling!