S1, E5: Ji Heon finds An Seok Won's case very strange, although his colleague thinks of it as him overreacting from hearing the news about his ex-girlfriend. Soo Young and Ji Heon start looking into it more. Meanwhile, Woo Kyung becomes fixated on finding the dead boy's family.