S1, E551: Lee Hyun, Lee Mu-jin, DinDin, and Jeon So-yeon visit Yoo Heeyeol's sketchbook and set up a beautiful stage with their exceptional singing voices. Yoo Hee-yeol and the guests have time to talk about how they are doing.