S1, E6: Ji-hyung reveals his affair to Hyang-gi and breaks off his engagement. Hyun-ah, Hyang-gi's mother, becomes furious at Hyang-gi's attempt to defend Ji-hyung. Meanwhile, Seo-yeon struggles to cling onto her memory.