One Fine Day Episode 6
S1, E6: Geon, Hyo Ju, and Sung Chan seem visibly agitated about the truth of the relationship between Geon and Ha Neul. Ha Neul notices they are hiding something from her, but she has no idea what it might be. Will she able to find out and talk about it openly with her brother?