Mummies Unwrapped Fire in King Tut's Tomb
S1, E8: The legendary mummy of King Tut may have burst into flames inside its sarcophagus; Ramy Romany investigates to see if Tut's mummy is charred because of a change in the mummification process to insure immortality or because of a sinister plot.