S1, E4: Su-young and Seung-yoon fish for a blue marlin in the sea, while In-guk and UIe try to catch freshwater fish on the land; after they're done hunting for food, Su-young cooks a dish in Korean style with Vanuatuan ingredients, which they all enjoy.