Mr. Insomnia Waiting for Love
S1, E3: The next morning, Lun En-tong saw Song Yanxu sleeping around him surprised, confirmed his guess, and Song Yanxu did not listen to leave in a panic, the business card in his pocket fell on the ground and was seen by Lun En-tong. Song Yanxu drove back to the company.