Shake It Up Oh Brother It Up
S3, E7: Rocky and CeCe get hired at Bob's Kabob's, where CeCe loses her job after she butts heads with the strict manager, Logan; Georgia plans Jeremy's birthday dinner, and he is bringing over his son little scooter for the first time.