S1, E1: Lian Maner, a modern girl, accidentally finds herself in an ancient rural village where she encounters the eccentric Lian family, who are her distant relatives. She also meets the enigmatic and "tsundere" Shen Nuo. As they go through various hilarious and chaotic situations, their relationship deepens, and they promise to accompany each other through life.