S1, E1: Dinosaurs thought to be extinct are alive? In Koong Kooung Town, a civilized city created by a genius girl named Joy, the Superdino Rex Team, is a reliable dinosaur rescue team that saves other dinos. Max, the town's villain, is at it again today! When he steals Sitta's three eggs, our team does everything they can to rescue the eggs.