Super Dino Tyra's Toothache
S1, E3: Tyra walks down the street happily eating candy when he feels a sudden sharp pain in his tooth! However, he is too scared to go to the dentist. Tyra tries to run from the dentist, causing danger to pedestrians and drivers. Rex Team works together to pull out Tyra's rotten tooth!