The Extremists' Opera
Based on a semi-autobiographical novel "Kokan" by Junko Emoto, a founder of a theater company Kegawazoku. Emoto is considered to be a genius in the theater world and she will be directing her own novel by herself. Nao is a lesbian and she leads a theater company called "Moufu-kyou". At the audition for the main role of her new play, Nao meets an actress, Haru. Nao falls in love with Haru at first sight and tries all sorts of "approaches" to win her heart.