Wedding Campaign
Wedding Campaign is 2005 South Korean film about two aging bachelor farmers from Gyeongsang Province. Unable to find wives in Korea willing to move to the countryside, they go on a 10-day "campaign" in Uzbekistan, where local matchmakers attempt to pair them up with local ethnic Korean women. It was the closing film of the 2005 Pusan International Film Festival.